136AC2 |
MERCEDES G 336
MERCEDES G 345
MERCEDES G 355
MERCEDES G 360
MERCEDES G 636
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Sol Helis
Pto Tipi : Tek Dişli - Çatalsız Hava Yastıklı
Tork Nm : 300
Güç Kw : 31
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 3,70
|
280AC2 |
MERCEDES G 336
MERCEDES G 345
MERCEDES G 355
MERCEDES G 360
MERCEDES G 636
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Sol Helis
Pto Tipi : Tek Dişli-Çatalsız Hav.Yast.-Pompa Tarafı Sızdırmazlık Keçeli
Tork Nm : 300
Güç Kw : 31
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 5
|
220AC2 |
MERCEDES G 336
MERCEDES G 345
MERCEDES G 355
MERCEDES G 360
MERCEDES G 636
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Sol Helis
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdırmazlık Keçeli
Tork Nm : 531
Güç Kw : 55
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 11,1
|
229AE |
MERCEDES G 336
MERCEDES G 345
MERCEDES G 355
MERCEDES G 360
MERCEDES G 636
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli
Tork Nm : 531
Güç Kw : 55
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 11,1
|
048AC2F |
MERCEDES 2067
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdırmazlık Keçeli - Kardan Milli
Tork Nm : 300
Güç Kw : 31
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 13
|
067BE |
MERCEDES G 2-24
MERCEDES 309
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI |
Dişli Tipi : Sol Helis
Pto Tipi : Çift Dişli
Tork Nm : 320
Güç Kw : 33
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,29
Bağlantı Yeri : Sol Yan
Kontrol Sistemi : Mekanik
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 10
|
116BE |
MERCEDES G 309
MERCEDES 309
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI |
Dişli Tipi : Sol Helis
Pto Tipi : Tek Dişli
Tork Nm : 240
Güç Kw : 25
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Sol Yan
Kontrol Sistemi : Mekanik
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 7
|
217AC2 |
MERCEDES G 100-1
MERCEDES G 100-2
MERCEDES G 100-9
MERCEDES G 100-12
MERCEDES G 100-13
MERCEDES G 140-6
MERCEDES G 140-8
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Tek Dişli - Çatalsız Hava Yastıklı
Tork Nm : 520
Güç Kw : 54
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 8
|
224AC2 |
MERCEDES G 100-1
MERCEDES G 100-2
MERCEDES G 100-9
MERCEDES G 100-12
MERCEDES G 100-13
MERCEDES G 140-6
MERCEDES G 140-8
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdırmazlık Keçeli
Tork Nm : 425
Güç Kw : 44
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 15
|
235AE |
MERCEDES G 100-1
MERCEDES G 100-2
MERCEDES G 100-9
MERCEDES G 100-12
MERCEDES G 100-13
MERCEDES G 140-6
MERCEDES G 140-8
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI |
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli
Tork Nm : 531
Güç Kw : 55
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 15,5
|
218AC2F |
MERCEDES G 131-9
MERCEDES G 141-9
MERCEDES G 211-12
MERCEDES G 211-16
MERCEDES G 221-9
MERCEDES G 230-12
MERCEDES G 230-16
MERCEDES G 240-16
MERCEDES G 260-16
MERCEDES G 280-16
MERCEDES G 281-12
MERCEDES G 330-12
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Tek Dişli - Çatalsız Hava Yastıklı - Kardan Milli
Tork Nm : 400
Güç Kw : 41
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 10,4
|
243AC2F |
MERCEDES G 131-9
MERCEDES G 141-9
MERCEDES G 211-12
MERCEDES G 211-16
MERCEDES G 221-9
MERCEDES G 230-12
MERCEDES G 230-16
MERCEDES G 240-16
MERCEDES G 260-16
MERCEDES G 280-16
MERCEDES G 281-12
MERCEDES G 330-12
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdırmazlık Keçeli - Kardan Milli
Tork Nm : 425
Güç Kw : 43
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 20
|
245AEF |
MERCEDES G 131-9
MERCEDES G 141-9
MERCEDES G 211-12
MERCEDES G 211-16
MERCEDES G 221-9
MERCEDES G 230-12
MERCEDES G 230-16
MERCEDES G 240-16
MERCEDES G 260-16
MERCEDES G 280-16
MERCEDES G 281-12
MERCEDES G 330-12
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI |
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli - Kardan Milli
Tork Nm : 425
Güç Kw : 43
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 17
|
169AC2F |
MERCEDES G 155-16
MERCEDES G 155-9
MERCEDES G 180-16
MERCEDES G 210-16
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Tek Dişli - Çatalsız Hava Yastıklı - Kardan Milli
Tork Nm : 300
Güç Kw : 31
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 7
|
244AC2F |
MERCEDES G 155-16
MERCEDES G 155-9
MERCEDES G 180-16
MERCEDES G 210-16
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdırmazlık Keçeli - Kardan Milli
Tork Nm : 425
Güç Kw : 43
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 17,6
|
246AEF |
MERCEDES G 155-16
MERCEDES G 155-9
MERCEDES G 180-16
MERCEDES G 210-16
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI |
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli - Kardan Milli
Tork Nm : 425
Güç Kw : 43
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 16
|
139AC2 |
MERCEDES G 336
MERCEDES G 345
MERCEDES G 355
MERCEDES G 360
MERCEDES G 636
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO |
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Çift Dişli - Çatalsız Hava Yastıklı
Tork Nm : 550
Güç Kw : 57
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,24
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 11,1
|
387AC2M |
MERCEDES G 336
MERCEDES G 345
MERCEDES G 355
MERCEDES G 360
MERCEDES G 636
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO
|
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdımazlık Keçeli - Müşürlü
Tork Nm : 550
Güç Kw : 57
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,56
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı - Hava Yastıklı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 11,5
|
388AC2M |
MERCEDES G 336
MERCEDES G 345
MERCEDES G 355
MERCEDES G 360
MERCEDES G 636
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO
|
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdımazlık Keçeli - Müşürlü
Tork Nm : 550
Güç Kw : 57
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,70
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı - Hava Yastıklı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 11,5
|
014AE |
MERCEDES G 350
MERCEDES G 575
MERCEDES G 51302
MERCEDES G 52302
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI
|
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Tek Dişli
Tork Nm : 250
Güç Kw : 26
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 5,8
|
014BL |
MERCEDES G 350
MERCEDES G 575
MERCEDES G 51302
MERCEDES G 52302
|
Şaftlı - Mil Çıkışı Pim Delikli
|
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Tek Dişli
Tork Nm : 250
Güç Kw : 26
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Mekanik
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 6
|
202AE |
MERCEDES G 350
MERCEDES G 575
MERCEDES G 51302
MERCEDES G 52302
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli
Tork Nm : 220
Güç Kw : 23
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,31
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 12
|
142ADF |
MERCEDES G 365
MERCEDES G 390
|
Kaplinli-Tanker Flanşlı
|
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Tek Dişli - Kardan Milli
Tork Nm : 280
Güç Kw : 29
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 10
|
016AC2 |
MERCEDES G 4110
MERCEDES G 465
MERCEDES G 490
MERCEDES G 495
MERCEDES G 690
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO
|
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Tek Dişli - Çatalsız Hava Yastıklı
Tork Nm : 450
Güç Kw : 47
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 6
|
249AC2 |
MERCEDES G 4110
MERCEDES G 465
MERCEDES G 490
MERCEDES G 495
MERCEDES G 690
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdırmazlık Keçeli
Tork Nm : 425
Güç Kw : 44
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 13
|
250AE |
MERCEDES G 4110
MERCEDES G 465
MERCEDES G 490
MERCEDES G 495
MERCEDES G 690
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli
Tork Nm : 425
Güç Kw : 44
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 14
|
290AE |
MERCEDES G 566
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli
Tork Nm : 420
Güç Kw : 43
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,21
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 13
|
291AC2 |
MERCEDES G 566
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdırmazlık Keçeli
Tork Nm : 420
Güç Kw : 43
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 14
|
006AC2 |
MERCEDES G 606
MERCEDES G 716
MERCEDES G 856
MERCEDES G 906
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO
|
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Tek Dişli - Çatalsız Hava Yastıklı
Tork Nm : 600
Güç Kw : 62
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 5,7
|
225AC2 |
MERCEDES G 606
MERCEDES G 716
MERCEDES G 856
MERCEDES G 906
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli - Pompa Tarafı Sızdırmazlık Keçeli
Tork Nm : 420
Güç Kw : 43
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 14,2
|
236AE |
MERCEDES G 606
MERCEDES G 716
MERCEDES G 856
MERCEDES G 906
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Çift Dişli
Tork Nm : 531
Güç Kw : 55
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,16
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 13,7
|
158BE |
MERCEDES MB 700
MERCEDES MB 800
|
Freze Mil Çıkışlı - 6x21x25
UNI
|
Dişli Tipi : Sol Helis
Pto Tipi : Çift Dişli
Tork Nm : 250
Güç Kw : 26
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,00
Bağlantı Yeri : Sol Yan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 11
|
390AD |
MERCEDES G 336
MERCEDES G 345
MERCEDES G 355
MERCEDES G 360
MERCEDES G 636
|
Kaplinli - Tanker Flanşlı
|
Dişli Tipi : Düz
Pto Tipi : Dört Dişli - 4x4
Tork Nm : 550
Güç Kw : 57
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,1
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı - Hava Yastıklı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola )
Ağırlık Kg. : 14,2
|
355AC2 |
MERCEDES
|
Kare Flanş Pompaya Akuple
ISO
Mil Ucu Splaynlı
UNI
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Üç Dişli
Tork Nm : 400
Güç Kw : 41
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:1,28
Bağlantı Yeri : Kuyruktan
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sağa )
Ağırlık Kg. : 23
|
385VD |
MERCEDES
|
Kaplinli - Tanker Flanşlı ISO
|
Dişli Tipi : Helis
Pto Tipi : Üç Dişli
Tork Nm : 940
Güç Kw : 97
Tahvil Oranı 1000 d/d : 1:2,5
Bağlantı Yeri : Şaft Arası
Kontrol Sistemi : Havalı
Pto Mil Dönüş Yönü : Sağa ve Sola — ( Pompa Mil Dönüş Yönü : Sola ve Sağa )
Ağırlık Kg. : 127
|